luni, 18 martie 2013

Hotii de calorifere si vedeniile -Frate eu nu mai stiu ce sa ma fac cu magnetii astia. Cu hotii de fier.. Nu mai stiu! Mi-au distrus usa, mi-au spart casa in miez de noapte, imi terorizeaza familia si mai nou am inceput sa am vedenii din cauza lor. -Hai, ia-o cu inceputul. Ce s-a intamplat? -Pai sa vezi!




Acum cateva zile vecinul de la patru si-a schimbat caloriferele.Vechi!Din fonta! Calorifere adearate de pe timpul lui Ceausescu!De cand s-au construit blocurile in cartierul Poarta 6! Numai ca vecinei i s-a pus pata sa renoveze tot apartamentul si au schimbat si caloriferele.Si au reusit sa care toate caloriferele din casa, mai putin unul,ala din dormitor care era cel mai mare si cel mai greu dintre toate.Am inteles ca are vreo 20 de elementi si apoape 200 de kilograme. Au decis sa il lase pentru a doua zi, ca cica era prea greu. L-au scos din casa si l-au lasat pe hol. Numai ca l-au vazut magnetii, hoti de fier adica. Si au venit sa il ia la patru dimineata, cand dormea toata lumea.Erau patru.Pe doi dintre ei ii stiu ca au mai avut probleme cu militia, tot din cauza fierului. Si au apucat frigiderul in liniste, fiecare dintr-un colt si au reusit sa il coboare de la patru pana la etajul doi.

-Si? Ce legatura are  asta cu tine??? Nu mai inteleg nimic Dorele!
-Pai ARE!!! Ca la etajut 2 au scapat caloriferul pe scari, asta a luat-o la vale, mi-a rupt usa si s-a oprit la mine in bucatarie. Iti dai seama ca s-a auzit mai rau ca la cutremur si ca ne-am speriat de nu mai putem dormi de doua nopti. Si am ajuns sa stau si sa fumez toata noaptea pe balcon si sa tresar la fiecare zgomot!Zici ca sunt copil mic!

-Si de asta ai vedenii?

- Pai azi noapte am vazut un calorifer care se plimba singur pe strada!
-Dorele!!!! O IEI RAZNA!
-Iti jur! Mergea singur pe strada! L-am urmarit cu privirea pana la colt la Piata Rosu!Mergea singur pe strada! Iti jur! Am trezit-o si pe nevasta-mea! Si ne-am uitat amandoi, si ne-am frecat la ochi. Si am urmarit caloriferul pana la Piata Rosu.
-Si acolo s-a oprit! Si s-a asezat in picioare!
-Dorele!!!
-Da! Acolo s-a oprit si am vazut idiotii cum ies de sub calorifer. Erau doi tigani mici care mergeau aproape in patru labe si aveau caloriferul pe cocoasa. Iti repet: nu mai suport! Maine ma duc si imi gasesc un psiholog. Si ma apuc sa imi caut casa. Ma mut din Poarta 6. Sa scap dracului de magneti.

2 comentarii: